Monday, 20 February 2012

aku baru ada biLog !

assalammualaikum semua!

nada nada heppy ni. kebaruan kan ada biLog. haha! nda apa ba tu kan? mimang lepas SPM ni lah aku mau berabis ada semua. kalau time skuL conferm kena sound. faham faham sedja lah kalau adik perempuan kan? semuanya ndak boleh. tapi sekarang bole suda ohh. tengkiu lah abang abang.

btw,aku mengaku jua yang aku pun nda seberapa faham akan penggunaan biLog ni. Lucu? bagus lagi aku mengaku aku ndak pandai kan,daripada bodoh sombong? nahh. ndak tau tanya. mau lebih tau,cuba sendiri.
itu lah aku semangat mau ada biLog ni.

aku sangat penat ba ni tapi berusaha jua untuk finish kan biLog ne. sekarang pun suda 3.09am. haahaa! conferm nda terbangun solat subuh. mati lah aku ni. baik lah. so just ini jak pengenalan yang mampu aku buat okey?
tapi yang paling penting,aku rindu pak cik ni.<3

2 comments:

  1. dayang ada belog sudah !
    follow blog aku dayang !

    ReplyDelete
  2. haha..gud2 peningkatan...btmbh suda genk belog..haha..nda pa bha tue...pelan2 bljar...aq dlu pun g2...mnada org trus pro...pelan2 ler..btw...jgn lupa follow aq blik...hehe

    ReplyDelete