Sunday, 10 June 2012

Penghujung cuti sekolah :)

Assalammualaikum :)

wah~ punya main lama kan tidak update ni blog. macam perhiasan suda ni blog kan? HAHA! banyak juga cerita mau share tapi oleh kerana tahap kemalasan terlalu tinggi, ndak lah di update. nahh~ tahap kemalasan tu bikin risau. *macam mana kalau study ni* risau bebenar suda ni. Tapi harap-2 tidak lah berlaku pada pelajaran itu tahap kemalasan right? okey begini. masa cuti sekolah ni banyak juga lah aktiviti yang aku jalani. aktiviti lah sangat :P bukan lah. maksud aku, macam-macam yang family buat. 25mei sampai 28mei tu aku duduk di kampung. asa cuzzy aku kahwin. best giler lah kat sana. ramai sangat family yang jauh jauh datang. antaranya abg Ley. dia datang jauh tau. dia dari perak. then, banyak sangat dorang buat aktiviti. Karaoke lah, main lastik-lastik,tiup belon, isi air and tak tahu dah apa. aku nda ikut, thats why lah aku tak tahu. weheyy~ kejap yah. ada sikit jelah picture masa tu yang aku dapat.

ini antara gambar keluarga kecil lah :)

okey! ini pak cik kesayangan okey. abg arwah mama :)


ini abg saya and princess kami. scha!

ini adik ekin. dia org perak. susah ckp sabah dengan dia.

kami "no coment". !

abg yazzid, saya and shahril pengapit untuk malam tu :P

first time jadi pengapit tuh~ tak tahu mau buat apa :(


Finish! lepas dari kampung tu 2jun hingga 3jun kami pergi labuan. bercuti lah konon. first time tu naik fery malam. best juga lah. yang tak best nya fery tu kecik. kami naik dari pekan menumbok. if dari kk memang mabuk sudah 1 family. HAHA! tapi masa ni memang teda gambar kami snap. cuma abg je lah yang dapat ambil kan gambar. tapi itu pun berapa jak.

okey! muka I senget tau. scha nakal :)

syok giler lah dengan family. aku sukan Teh c ping Labuan. sedap minuman tu. then balik kk, suara jadi rock!! HAHA! best sangat masa cuti 2 minggu ni. anak anak abang pun ikut sekali jadi giler. 28jun ni kami gerak pergi kuala lumpur pula. 5 hari lah kat sana. tapi masa tu tak cuti tau. kami cuti saja jak. terpaksa lah kan cuti sendiri. ok lah. banyak pula rahmat datang masa hujan ni. Thank you ALLAH :)

No comments:

Post a Comment